Баянауылдағы Зейтін Ақышев атындағы орта мектепте робототехника кабинеті алғаш 2017 жылы ашылған. Мектеп былтыр «Ауылдық аймақтардағы тірек мектептердің әлеуетін дамыту» жобасына қатысқалы бері кабинетке жаңа құрал-жабдықтар әкелінді. Соған сәйкес балалардың робототехникаға қызығушылығы арта түскен.
![](https://static.tildacdn.com/tild3838-3462-4339-b036-643862353033/9b6371f8-0be8-42b6-a.jpeg)
«Бұрын сабаққа 7-8 бала қатысатын еді, қазір олардың саны 20-30-ға жетті. Бұған қатты қуанамын. Ендігі мақсатым – осы Баянауыл өңірінен адамзатқа пайдасы тиетін жоба жасап, оны нарыққа шығару”, – дейді роботехника пәнінің мұғалімі Данияр Хамзаұлы.
![](https://static.tildacdn.com/tild3137-3439-4437-b435-366162626166/ab377a14-edeb-4ab0-a.jpeg)
Даниярдың сөзінше, ең басында балалар робототехникаға ойын ретінде қызығып келеді. Уақыт өте келе ол қызығушылықтың деңгейі арта бастайды. Соның нәтижесінде жетістікке жеткен жас таланттар да баршылық.
![](https://static.tildacdn.com/tild6634-6433-4661-b138-373634323436/e9364c8a-8a4a-4c81-9.jpeg)
Айта кетсек, мектеп оқушылары Астанада өткен Орта Азиялық робототехника чемпионатында «Робот-ойын» бойынша І орын, «Әлеуметтік желі» аталымы бойынша бас жүлдеге ие болды. Одан кейін халықаралық Roboland-2024 байқауында «Лабиринт» санатында қос жүлдеге қол жеткізді.
Осы сайыстарда үздік нәтиже көрсетіп жүрген 11-сынып оқушысы Ерасыл Тұрғынбаев еліміздегі робототехника саласын ары қарай дамытпақ ойда.
Осы сайыстарда үздік нәтиже көрсетіп жүрген 11-сынып оқушысы Ерасыл Тұрғынбаев еліміздегі робототехника саласын ары қарай дамытпақ ойда.
![](https://static.tildacdn.com/tild3235-3737-4437-a365-393530613433/5b539ccf-87fa-4547-8.jpeg)
«Бұл – болашақтың саласы. Алдағы уақытта әлемде жоқ жаңа жобалар жасағым келеді. Ал қазір мамыр айында өтетін Robotek байқауына дайындалып жатырмын», – дейді Ерасыл.
Зейтін Ақышев атындағы мектеп Білім беру саласын тұрақты дамыту қорының жобасына осы оқу жылының басында қосылды. Жоба аясында мектеп кабинеттері мен зертханалық бөлмелер заманауи құрал-жабдықтармен жасақталды.