Үкіметте «Жайлы мектептерді» басқару мәселелері қарастырылды

Мемлекет басшысы халыққа Жолдауында «Жайлы мектеп» ұлттық жобасы аясында салынған мектептерді басқарудың тиімді жүйесін құруды тапсырды. Оқу-ағарту министрлігі, білім саласындағы сарапшылардың қатысуымен бірқатар ұсыныс әзірледі. Олар Үкіметте ұйымдастырылған кеңес кезінде талқыланды. Оған ҚР Премьер-министрінің орынбасары Тамара Дүйсенова, ҚР Президентінің ішкі саясат мәселелер және коммуникациялар жөніндегі көмекшісі Руслан Желдібай, оқу-ағарту министрі Ғани Бейсембаев, сондай-ақ білім саласының сарапшылары мен өкілдері қатысты.

Бүгінде елімізде ұлттық жоба аясында салынған 28 мектеп жұмысын бастады. Келер жылдың соңына дейін барлығы 217 нысан пайдалануға беріледі деп жоспарланған.

Салалық министрлік пен білім беру саласының сарапшылары жайлы мектептерді басқарудың бірнеше моделін ұсынды. Онда білім ошақтары жұмысының мазмұнына баса мән берілді. Сондықтан оқу бағдарламалары, оқыту әдістемелері, білім және ұстаздар дайындығының деңгейін бағалауда Назарбаев зияткерлік мектептері, Білім-инновация лицейлері, Республикалық физика-математика мектептері, Бином желісі секілді елдегі алдыңғы қатарлы кейстерді пайдалану ұсынылуда.

Тамара Дүйсенова алдағы уақытта жайлы мектептер өз мүмкіндіктерін пайдалана отырып, өзге орта білім беру мекемелеріне үздік тәжірибелерді таратудағы тірек мектептер болуы тиіс екенін атап өтті.
Руслан Желдібай кеңес барысында айтылған ұсыныстар оңтайлы әрі тиімді шешім қабылдау үшін мұқият қарастырылатынын жеткізді.



Мен үшін білім саласы жай ғана қызметтің бір бағыты ғана емес, бұл тамыры тереңде жатқан менің жеке тарихым. Менің атам Шығыс Қазақстан облысы Катонқарағай ауданындағы алғашқы ұстаздардың бірі болса, ата-анам да саналы ғұмырын ұстаздыққа арнады. Тағдырыма ұстаздық жолын жалғастыру жазылмаса да, білім саласын дамытуға үлес қосуға деген ұмтылыс генетикалық жадымда сақталып қалғандай.

Білім – қоғамның болашағын құрайтын іргетасы. Бұл саладағы заманауи үрдістер әр оқушының қажеттіліктерін ескеретін білім беру ортасын құру мақсатында цифрландыру мен гуманизацияға бағытталған. Цифрлық технологиялар жаңа мүмкіндіктерді ашады, оқытуды қолжетімді және жан-жақты етеді, балаларды селқос білім алушылардан оқу үдерісінің белсенді қатысушыларына айналдырады.