Құрметті пайдаланушылар, сайт сынақ режимінде жұмыс істейді. Ақпарат толықтырылуда.

Тірек мектептер: ауыл мұғалімдерін қалай оқытады?

# Опорные школы
30 октября, 2024



AE5DCDF7-0A7A-4E04-B.jpeg

Қазанның 10-ы мен қарашаның 1-і аралығында «Ауылдық аймақтардағы тірек мектептердің әлеуетін дамыту» жобасы аясында Қазақстанның 16 өңірінің мұғалімдері оқыту семинарларынан өтіп жатыр.

Семинарлар Алматы, Астана, Түркістан, Атырау, Семей, Көкшетау қалаларындағы Зияткерлік мектептер базасында, сондай-ақ Атырау колледждерінде және Түркістан қаласының №7 IT мектеп-лицейінде жүргізіледі.                                                                                                       

E4845C36-8253-4134-B.jpeg

Осы семинарларға 400-ден астам ауыл мұғалімі қатысты. Бағдарлама 13 пән бойынша білім беру мақсаттарына қол жеткізу үшін әдістемелерді зерделеуге бағытталған.     
                                                                                                                                                                                       FA0A806F-A766-45BF-9.jpeg

«Биыл 56 тірек мектебі оқудан өтіп жатыр. Біздің басты мақсатымыз — жаңа әдістемелерді ұсыну, ұстаздарға қызықты орта жасай отырып, заманауи білім беру технологияларын тиімді қолдану дағдыларын дамытуға көмектесу», — дейді «НЗМ» АҚ Білім беру бағдарламалары орталығының сарапшысы Екатерина Вьюшкова.                   711048B4-AFC1-44B3-B.jpeg

Астанада семинарлар шығыс және солтүстік өңірлердің педагогтеріне арналған.

 «Біздің мектеп биыл тірек мектептердің біріне айналды және барлық мүмкіндікті сабақта қолданамыз. Тренингте оқу пәндері бойынша білімімізді тереңдетіп, мақсат қоюмен жұмыс істедік және мамандардың тәжірибесін зерттедік. Бізге зерттеу тәсілдері мен әдістерін тәжірибеде қалай енгізу керектігі көрсетілді. Бұл құнды білімді біз міндетті түрде жұмыста қолданамыз», - дейді Қостанай облысының бастауыш сынып мұғалімі Жеңіскүл Жарқынбаева.

53B1CA16-6C76-41AE-9.jpeg

Білім беру бағдарламалары орталығы саладағы жаңашылдықты және халықаралық тәжірибені үнемі бақылап отырады.

88B2DC98-05F2-494F-A.jpeg

«Үздіксіз өзгеретін қазіргі әлемде білімді үнемі іздеп, жаңарту қажет. Сондықтан мұндай жағдайда мұғалімдерді қолдап, әлеммен бірге даму маңызы зор. Біздің оқыту бағдарламаларымыз осыған арналған», — дейді орталық маманы Алтынгүл Төлегенқызы. 

DB82BBB1-A9E3-4311-A.jpeg

Еске салсақ, биыл Қазақстанның 56 ауыл мектебі тірек мектептер желісіне қосылды. «Ауылдық аймақтардағы тірек мектептердің әлеуетін дамыту» жобасы 2022 жылы басталды. Оның мақсаты — ауыл және қала мектептері арасындағы білім теңсіздігін жою. «Қазақстан халқына» қоры мен AITAS холдингі демеушілік ететін жобаның операторы — Білім беру саласын тұрақты дамыту қоры. Ал жобаның академиялық бөліміне жауапты бас серіктес — «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ.





     

                                                                                                                                      
Другие новости
# News
29.03.2025
Елордада ауыл педагогтеріне арналған республикалық интенсив өтті
Елордада ауылдық тірек мектептері мұғалімдеріне арналған «Ауыл мектебі – жаңа мүмкіндіктер арнасы» атты алғашқы республикалық интенсив өтті
# Статья
25.02.2025
«Арманнан шындыққа дейін: Қор жобалары Қазақстанның барлық ауылдық аймағын қамтиды» – Серік Толықпаев

Мен үшін білім саласы жай ғана қызметтің бір бағыты ғана емес, бұл тамыры тереңде жатқан менің жеке тарихым. Менің атам Шығыс Қазақстан облысы Катонқарағай ауданындағы алғашқы ұстаздардың бірі болса, ата-анам да саналы ғұмырын ұстаздыққа арнады. Тағдырыма ұстаздық жолын жалғастыру жазылмаса да, білім саласын дамытуға үлес қосуға деген ұмтылыс генетикалық жадымда сақталып қалғандай.

# Статья
25.02.2025
«Болашақ мектептен басталады» – Күләш Шәмшидинова

Білім – қоғамның болашағын құрайтын іргетасы. Бұл саладағы заманауи үрдістер әр оқушының қажеттіліктерін ескеретін білім беру ортасын құру мақсатында цифрландыру мен гуманизацияға бағытталған. Цифрлық технологиялар жаңа мүмкіндіктерді ашады, оқытуды қолжетімді және жан-жақты етеді, балаларды селқос ​​білім алушылардан оқу үдерісінің белсенді қатысушыларына айналдырады.